Entry Menarik Dan Terbaru

Wednesday, 7 November 2012

DIPLOMA TEKNOLOGI KREATIF (PENULISAN ARTISTIK)


DIPLOMA TEKNOLOGI KREATIF (PENULISAN ARTISTIK)
:- MENYESAL sebab lepaskan peluang tu .. sebenarnye yang tu minat dari zaman seklah menengah lagi.. biasalah dulukan budak sastera.. tak siapa tahu betapa menyesalnya aku.. dah la aku takbelajar lagi sekarang ni. kata 0rang peluang hanya datang sekali dalam hidup ni.. betapa takutnya kalau dah tak de peluang tu.. aku pelajar spm 2011 .. sekarang dh nak masuk 2013 .. YAALLAH''banyak kan aku dah bazirkan tahun-tahun aku,. sedangkan sekarang hanya goyang kaki je di rumah .. lepas ni intake pertama dalam awal tahun depan nak apply sekali lagi. harap-harap dapat la. lepastuh bila dah dapat kena temuduga pulak. aduhai takutnye ..  kenalah menanti lagi 8 bulan . lama kan ... memang macam dah nak hilang sabar pun ada.. tapi masa depan punya pasal.. harap la  aku dapat lagi peluang tuh .. sedih sangat ..ok sampai sini sajalah .. assalamulaikum .
Terima kasih sudi membaca

6 comments:

,Assalamulaikum ..
- silalah tinggalkan komen anda ya ..
satu pun jadilah .. hehhee ;D