Entry Menarik Dan Terbaru

Tuesday 28 August 2012

Alangkah Dua hati Menjadi Satu

assalamualaikum.. sejak aku jumpa Dia at kedai pakaian hari tu aku tak boleh lupa la.. tak tenang pulak dibuatnya .. boleh tahan la.. baik , Cantik , sopan . aku rasa macam dah jatuh cinta pulak .hehe .. kalau la aku boleh berkenalan dengan nya .. tapi macam mana aku nk jumpa dia balik eyh .. macam mana nak cari dalam facebook, sedangkan nama pun aku tak taw ..
SETIAP KALI AKU DENGAR LAGU NI AKU TERINGAT KAN DIA
>>ni lirik dia .. (sekerat je)
saat aku melihatmu,
ku jatuh hati padamu
sejak ku mengenalmu ,
semakin ku inginkan mu
mahukah engkau menemani aku ..
hehhe .. haritu tak sempat mintak no telefon dia .. bercakap sekejap je ..
hehe harap2 dapat jumpa .. :)
Terima kasih sudi membaca

No comments:

Post a Comment

,Assalamulaikum ..
- silalah tinggalkan komen anda ya ..
satu pun jadilah .. hehhee ;D